Вітаю Вас!
Цей блог створений з метою спілкування з
колегами-однодумцями, учнями та їх батьками.
Шерстюк Надія Дмитрівна
І. Особисті дані
Народилася 26
жовтня 1961 року в селі
Нехвороща Новосанжарського району
Полтавської області.
ІІ. Освіта
1978 – 1982 рр –
навчання у Полтавському державному педагогічному інституті
ім.. В.Г.Короленка за спеціальністю "Російська мова
та література".
ІІІ. Педагогічний стаж
1982 р.- учитель
російської мови та літератури Нехворощанської середньої
школи
З 1998 року працюю заступником директора
школи з виховної
роботи у Нехворощанській загальноосвітній школі
І-ІІІ ступеня Новосанжарської районної
ради Полтавської області.
Загальний стаж складає 36 років
Стаж адміністративної роботи - 20 років (заступник
директора з виховної роботи з 1998 року)
Іv.Категорії,
звання
Маю вищу категорію, звання "Учитель - методист"
v.Нагороди,
грамоти
- Грамота управління освіти і науки Полтавської облдержадміністрації,
- Грамота Полтавської обласної ради
- Грамоти та Подяки відділу освіти Новосанжарської райдержадміністрації Полтавської області
Сертифікат «Intel - Навчання для майбутнього»
Атестація, курсова
перепідготовка
Атестацію пройшла в 2011 році, за
результатами «підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та встановлено
педагогічне звання «учитель-методист».
Чергову атестацію пройшла в 2016 році,за результатами «підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та підтверджено педагогічне звання «учитель-методист».
Участь
в конкурсах Чергову атестацію пройшла в 2016 році,за результатами «підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та підтверджено педагогічне звання «учитель-методист».
- Лауреат районного
етапу конкурсу «Учитель року – 2009» у
номінації «Географія»,
- ІІ місце у
районному етапі конкурсу
«Учитель
року – 2010» у
номінації «Зарубіжна література»
Результативність роботи
- ІІІ місце в районній олімпіаді з російської мови та літератури (2012 рік)
- ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2018 рік);
- ІІ в районмісце ному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2016 рік);
Бершак Єлизавета Олегівна
Балабас
Валентина Володимирівна
-
Переможець районного конкурсу, присвяченому 200-річчю від дня
народження
М.В.Гоголя (2009 рік )
Нікуліна Оксана Юріївна
- ІІІ місце в районній олімпіаді з російської мови та літератури (2012 рік)
Грицай
Яна Вадимівна
І місце в конкурсі есе «Я – європеєць» (2014 рік);
- ІІ місце в районному конкурсі читців «Тарасовими шляхами»; 2014 рік
- ІІІ місце в районних етапах конкурсу знавців української мови імені
Петра Яцика ( 2014 рік);
- ІІІ місце в районних етапах літературного конкурсу імені
Т.Г. Шевченка ( 2014 рік);
Т.Г. Шевченка ( 2014 рік);
Орищенко Ірина Юріївна
- ІІ місце в районній олімпіаді з російської мови та літератури (2010 рік)
Жорняк Анастасія Вадимівна
- ІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика (2010 рік);
- ІІ місце в районній олімпіаді з російської мови та літератури (2011 рік);
- ІІІ місце в районному етапі конкурсу «Ідея соборності України» (2009 рік);
ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика (2011 рік);
- ІІІ місце в районному конкурсі читців творів Т.Г. Шевченка «Тарасовими шляхами»; 2011рік
Гавриленко Ольга Валеріївна
- І місце в районному етапі конкурсу – захисту наукових робіт МАН, секція «українська література» (2015 рік); учасник обласного конкурсу.
- І місце в районному етапі олімпіади з правознавства (2016 рік)
- І місце в районному етапі конкурсу – захисту наукових робіт МАН, секція «українська література» (2016 рік);учасник обласного конкурсу
Лимар Наталія Олександрівна
- І місце в районній олімпіаді з російської мови та літератури (2015 рік),
- ІІІ місце в обласному етапі олімпіади з російської мови та літератури
(2016 рік)
(2016 рік)
Карюк Катерина Сергіївна
- І місце в районному етапі конкурсу «Відлуння заповітів земляків»,
присвяченому 80-річчю з дня народження Б.І.Олійника.( 2015 р.)
присвяченому 80-річчю з дня народження Б.І.Олійника.( 2015 р.)
- ІІІ місце в обласному етапі конкурсу «Відлуння заповітів земляків»,
присвяченому 80-річчю з дня народження Б.І.Олійника. (2015 р.)
присвяченому 80-річчю з дня народження Б.І.Олійника. (2015 р.)
- І місце в районному етапі конкурсу – есе 160-річчяІ.Я. Франка (2016 р.)
-Учасник Всеукраїнського екологічного конкурсу «Чорнобильська
катастрофа: 30 років опісля – що далі?»; номінація «Творча робота: роздуми» (2016 рік)
катастрофа: 30 років опісля – що далі?»; номінація «Творча робота: роздуми» (2016 рік)
Пилипенко Наталія Тарасівна
- ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика (2012 рік)
- ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика (2013 рік.)
- ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика (2013 рік.)
- І місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2014 рік);
- ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2015 рік);
- ІІІ місце в районних етапах літературного конкурсу імені Т.Г. Шев-ченка ( 2013 рік, 2014 рік);
- ІІ місце в районній олімпіаді з української мови та літератури
(2015 рік)
- ІІ місце в ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (2016 рік)
- І місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2016 рік);
- ІІ місце в районній олімпіаді з української мови та літератури
(2017 рік)
- ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2017 рік);
- ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови та
літератури (2018 рік)- ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2017 рік);
- ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови та
- ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2018 рік);
Павелко Руслана Олександрівна
- ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2015 рік);
- ІІІ місце в ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (2016 рік)
- ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови та літератури
(2017 рік)
ІІ місце в ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (2017 рік)
ІІ місце в ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (2017 рік)
- ІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2018 рік);
- ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови та літератури
(2018 рік)
Ріг
Богдан Вікторович
-
ІІІ місце
у районному конкурсі на
краще читання віршів Тараса
Шевченка «Тарасовими шляхами» (2017- 2018 н.р.)
Жорняк Анна Вадимівна
- І місце у районному конкурсі - оглялі художньої самодіяльності "Веселка" (2018 рік)
Руденко Максим Ігорович
-
ІІІ
місце в районному етапі літературного конкурсу імені
Т.Г. Шевченка ( 2015 рік);
- ІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2017 рік);
- ІІІ місце в ІІ районному етапі літературного конкурсу імені
Т.Г. Шевченка ( 2017рік);
Т.Г. Шевченка ( 2017рік);
- ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови та
літератури (2017 рік)
літератури (2017 рік)
- ІІІ місце в районній олімпіаді з правознавста (2018 рік)
Приліпко Софія Андріївна
- ІІІ місце в обласному літературному конкурсі "Відлуння заповітів земляків", присвяченому 110-річчю видатного земляка Івана Багряного ( номінація дослідницька робота) 2016 рік
-7 місце у всеукраїнській предметній олімпіаді Олімпус ОСІННЯ СЕСІЯ з української мови ( 2017 рік)
І місце в районному етапі конкурсу – захисту наукових робіт МАН, секція «українська література» (2017 рік)
- переможець ІІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади "На урок" з української мови та літератури на всеукраїнському рівні. Нагороджена дипломом ІІІ ступеня всеукраїнського рівня(2018 рік)
І місце в районному етапі конкурсу – захисту наукових робіт МАН, секція «українська література» (2017 рік)
- переможець ІІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади "На урок" з української мови та літератури на всеукраїнському рівні. Нагороджена дипломом ІІІ ступеня всеукраїнського рівня(2018 рік)
Бершак Єлизавета Олегівна
- І місце в районному етапі ІV Всеукраїнського конкурсу есе "Я - європеєць" (2016 рік);
- ІІІ місце в обласному (відбірковому) етапі ІV Всеукраїнського конкурсу есе "Я - європеєць"(2016 рік)
-7 місце у всеукраїнській предметній олімпіаді Олімпус ОСІННЯ СЕСІЯ з української мови (2017 рік)
- учасник районного етапу Всеукраїнського конкурсу есе "Я - європеєць" (2017 рік);
- учасник районного етапу Всеукраїнського конкурсу есе "Я - європеєць" (2017 рік);
Олешко Каріна Вікторівна
-- І місце в районному етапі олімпіади з правознавства (2016 рік)
Кривіцький Олександр Олександрович
- ІІІ місце в районному етапі олімпіади з правознавства (2018 рік)
Кишка Ангеліна Станіславівна
Кривіцький Олександр Олександрович
- ІІІ місце в районному етапі олімпіади з правознавства (2018 рік)
Кишка Ангеліна Станіславівна
- І місце в районному етапі олімпіади з правознавства (2018 рік)
Використання сучасних освітніх технологій
Діяльність в парах, в малих групах дає зрозуміти, що для досягнення мети потрібна скоординована робота всіх. Застосовую технології колективно-групового навчання: обговорення в загальному колі, мікрофон, мозковий штурм, незакінчене речення, навчаючись – учусь та ін., бо це дає змогу швидко опитати дітей, дізнатися хто помиляється тощо.
У процесі роботи над впровадженням проектної діяльності у мене поступово склалася певна структура діяльності:
- виявлення готовності до пошукової діяльності (характеризується вмінням учнів розв’язати конкретну розумову чи практичну задачу, виконати завдання на окремих етапах її розв’язування);
- формування мотивації (пробудити і закріпити в дітей позитивні емоції в процесі колективної навчальної діяльності, викликати інтерес, допитливість, бажання до самостійного розмірковування і як наслідок – прагнення до пошукової діяльності);
- розвиток пізнавальних потреб, наполегливості у виконанні самостійних робіт;
- розвиток здібностей дитини, залучення її до проектної, творчої діяльності.
Діти бачать результат своєї роботи, встановлюється зв’язок із життєвим досвідом, розвивається вміння ставити мету й здійснювати саморегуляцію діяльності, створюються умови, за яких учні самостійно отримують необхідні знання з різних джерел, вчаться користуватися здобутими знаннями для розв’язання пізнавальних і практичних завдань, дістають комунікативні вміння. Всі ці знання та вміння необхідні учням для швидкої та безболісної адаптації в житті.
Надзвичайно важливо доповнювати метод проектів іншими технологіями, зокрема технологією кооперованого навчання. Ця технологія полягає у співробітництві у малих групах і належить до технологій гуманістичного напрямку. Головна ідея - створити умови для активної спільної діяльності у різних навчальних ситуаціях і роботи в команді. До навичок співробітництва належать розуміння мети організації, культура групи та успішна робота в ній, планування й прийняття рішення разом із іншими членами команди, повага думок інших членів групи, уміння здійснювати лідерство тощо. Метод "навчання в команді" особливу увагу приділяє груповим цілям, успіху групи, який може бути досягнутий лише в результаті самостійної роботи кожного члена команди у постійній взаємодії з іншими під час роботи над темою. Задача полягає в тому, щоби кожен учасник команди оволодів необхідними знаннями, сформував потрібні навички, а вся група знала, чого досяг кожний. Різновидністю групової є командно-ігрова діяльність.
Ефективність навчання в малих групах залежить від того, наскільки кожний усвідомить важливість роботи разом та взаємодії через взаємодопомогу. Це може бути досягнуто шляхом впровадження п'яти базових елементів у досвід малих груп: позитивна взаємозалежність; особиста відповідальність; взаємодія "обличчям до обличчя"; груповий процес; соціальні навички. Ці елементи стають інструментом для вирішення проблем, пов'язаних з роботою груп. Якщо коопероване навчання здійснюється ефективно, слід очікувати: підвищення самооцінки; збільшення досягнень, соціальної підтримки; закріплення навичок взаємодії; розвитку внутрішньої мотивації; зростання активності; кращого ставлення до вчителів, навчального закладу; позитивного психологічного контролю з боку колективу та самоконтролю. Практично, це навчання в процесі спілкування учня із своїми ровесниками, учня з учителем, в результаті якого виникає необхідний контакт, а також соціальне спілкування, оскільки у ході його учні виконують найрізноманітніші ролі - лідера, організатора, експерта, дослідника.
Метод проектів - педагогічна технологія, зорієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування і набуття нових (часто шляхом самоосвіти). Активне включення учнів у зміст тих або інших проектів дає можливість засвоїти нові способи людської діяльності в соціокультурному середовищі. Дослідницький проект за змістом може бути: монопредметним (виконується на матеріалі одного предмета; міжпредметним (інтегрується суміжна тематика декількох предметів, наприклад природознавство, іноземна мова, українська мова); підсумковим, коли за результатами його виконання оцінюється засвоєння учнями певного навчального матеріалу; поточним, коли на самоосвіту і практичну діяльність виноситься із навчального курсу лише частина змісту навчання.
Найскладнішим для впровадження у навчальний процес дослідницьких проектів є організація цієї діяльності, а особливо підготовчий етап. При плануванні на навчальний рік виділяю провідну тему чи декілька тем, які будуть винесені на проектування. Далі формулюю відповідну кількість як індивідуальних, так і групових тем, робота над якими потребує засвоєння учнями необхідних знань і формування необхідного досвіду. Але маю на увазі, що проект учня може перетворитися в реферат, а реферат просто "витягується" із Інтернету. Чіткість організації проектування визначаю конкретністю постановки мети, визначенням запланованих результатів, виясненням вихідних даних. Дуже ефективним є використання невеликих методичних рекомендацій чи інструкцій, де вказую необхідну і допоміжну література для самоосвіти, вимоги до якості проекту, форми і методи кількісної оцінки результатів. Організовую роботу таким чином, щоб учні навчалися: визначати основні і поточні (проміжні) мету і завдання; шукати шляхи їх вирішення, обираючи оптимальні; здійснювати і аргументувати вибір; передбачати наслідки вибору; діяти самостійно (без підказки); порівнювати отриманий результат з тим, що потребується; об'єктивно оцінювати процес (саму діяльність) і результат проектування.
Немає коментарів:
Дописати коментар