Візитна картка

 Вітаю Вас!       

      Цей блог створений з метою спілкування з
 колегами-однодумцями,  учнями та їх батьками.


Шерстюк Надія Дмитрівна
І. Особисті дані                       

Народилася 26  жовтня 1961 року в селі  Нехвороща  Новосанжарського  району  Полтавської  області.

ІІ. Освіта

1978 – 1982 рр – навчання  у  Полтавському  державному педагогічному  інституті  ім..  В.Г.Короленка  за спеціальністю "Російська  мова  та  література".

ІІІ. Педагогічний стаж

1982 р.- учитель  російської  мови  та  літератури  Нехворощанської  середньої  школи
З 1998 року працюю заступником  директора  школи  з  виховної  роботи  у Нехворощанській  загальноосвітній  школі  І-ІІІ  ступеня  Новосанжарської  районної  ради   Полтавської  області.
Загальний стаж складає 36 років
Стаж  адміністративної роботи - 20 років (заступник директора з виховної роботи  з 1998  року)

Іv.Категорії, звання
Маю вищу категорію, звання "Учитель - методист"


v.Нагороди, грамоти

  •  Грамота управління освіти і науки Полтавської  облдержадміністрації,
  • Грамота  Полтавської  обласної  ради
  •  Грамоти та Подяки відділу освіти Новосанжарської  райдержадміністрації  Полтавської області  

Сертифікати
                   Сертифікат «Intel - Навчання для майбутнього»  
Атестація, курсова  перепідготовка
Атестацію пройшла в 2011 році, за результатами «підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та встановлено педагогічне звання   «учитель-методист».
Чергову атестацію  пройшла в  2016 році,за результатами «підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та підтверджено педагогічне звання   «учитель-методист».
Участь в конкурсах
  • Лауреат районного  етапу  конкурсу  «Учитель року – 2009»  у  номінації  «Географія»,
  • ІІ  місце  у  районному  етапі  конкурсу  «Учитель року – 2010»  у  номінації  «Зарубіжна  література» 
Результативність  роботи

Балабас Валентина Володимирівна



- Переможець районного конкурсу, присвяченому 200-річчю від дня   

  народження М.В.Гоголя   (2009 рік )



Нікуліна Оксана Юріївна


- ІІІ місце в районній олімпіаді з російської мови та літератури (2012 рік)



Грицай Яна Вадимівна


І місце в конкурсі есе «Я – європеєць» (2014 рік);

- ІІ місце в районному конкурсі читців «Тарасовими шляхами»; 2014 рік

- ІІІ місце в районних етапах конкурсу знавців української мови  імені  
   Петра Яцика ( 2014 рік);

- ІІІ місце в районних етапах літературного конкур­су імені 
    Т.Г. Шевченка ( 2014 рік);

Орищенко Ірина Юріївна
- ІІ місце в районній олімпіаді з російської мови та літератури (2010 рік)


Жорняк Анастасія Вадимівна
- ІІ місце  в районному етапі конкурсу знавців україн­ської мови імені Петра Яцика (2010 рік);

- ІІ місце в районній олімпіаді з російської мови та літератури (2011 рік);

ІІІ місце  в районному етапі конкурсу «Ідея собор­ності України» (2009 рік);

ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика (2011 рік);

- ІІІ місце в районному конкурсі читців творів Т.Г. Шевченка «Тарасовими шляхами»; 2011рік

Гавриленко Ольга Валеріївна

- І місце  в районному етапі конкурсу – захисту науко­вих робіт МАН, секція «українська література» (2015 рік); учасник  обласного  конкурсу.
- І місце в районному етапі олімпіади з правознавства (2016 рік)
І місце  в районному етапі конкурсу – захисту науко­вих робіт МАН, секція «українська література» (2016 рік);учасник обласного  конкурсу  

Лимар Наталія Олександрівна

-         І місце в районній олімпіаді з російської мови та лі­тератури (2015 рік),


- ІІІ місце  в обласному  етапі олімпіади з російської мови та літератури
  (2016 рік)

Карюк  Катерина  Сергіївна

- І  місце  в  районному  етапі конкурсу  «Відлуння заповітів  земляків»,
  присвяченому  80-річчю  з  дня  народження   Б.І.Олійника.( 2015 р.)


- ІІІ  місце в  обласному  етапі конкурсу  «Відлуння  заповітів  земляків»,
  присвяченому  80-річчю  з  дня  народження   Б.І.Олійника.  (2015 р.)


- І місце в районному  етапі конкурсу – есе 160-річчяІ.Я. Франка  (2016 р.)


-Учасник Всеукраїнського  екологічного  конкурсу  «Чорнобильська  
катастрофа: 30  років  опісля – що  далі?»; номінація «Творча робота: роздуми» (2016 рік)


Пилипенко  Наталія  Тарасівна

-         ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика (2012 рік) 
 - ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика (2013 рік.)

-         І місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2014 рік);

-          ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2015 рік);

-         ІІІ місце в районних етапах літературного конкур­су імені Т.Г. Шев-ченка  ( 2013 рік, 2014 рік);

-         ІІ місце в районній  олімпіаді з  української  мови  та  літератури

 (2015 рік)
- ІІ  місце в ІІ етапі Міжнародного  мовно-літературного  конкурсу  учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (2016 рік)
- І місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2016 рік);
ІІ місце в районній  олімпіаді з  української  мови  та  літератури
 (2017 рік)
- ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2017 рік); 
- ІІІ місце в районній олімпіаді  з  української   мови   та 
  літератури    (2018 рік)
- ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2018 рік);

Павелко  Руслана Олександрівна

-    ІІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2015 рік);
- ІІІ  місце в ІІ етапі Міжнародного  мовно-літературного  конкурсу  учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (2016 рік)
- ІІ в районмісце ному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2016 рік); 
- ІІІ місце в районній  олімпіаді з  української  мови  та  літератури
 (2017 рік) 
ІІ місце в ІІ етапі Міжнародного  мовно-літературного  конкурсу  учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (2017 рік)
- ІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2018 рік); 

- ІІІ місце в районній  олімпіаді з  української  мови  та  літератури
 (2018 рік) 


 Ріг  Богдан  Вікторович

-          ІІІ місце у  районному  конкурсі на  краще читання  віршів  Тараса   Шевченка «Тарасовими  шляхами» (2017- 2018 н.р.)


Жорняк Анна Вадимівна 

-          І місце у  районному  конкурсі - оглялі художньої самодіяльності "Веселка" (2018  рік)

Руденко Максим  Ігорович

-          ІІІ місце в районному етапі літературного конкур­су імені
Т.Г. Шевченка  ( 2015 рік); 
- ІІ місце в районному етапі конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика ( 2017 рік);

-         ІІІ місце в ІІ районному етапі літературного конкур­су імені 
     Т.Г. Шевченка  ( 2017рік);

-         ІІІ місце в районній  олімпіаді з  української  мови  та  
   літератури   (2017 рік)

- ІІІ місце в районній  олімпіаді з правознавста  (2018 рік)

Приліпко Софія  Андріївна 

- ІІІ місце  в обласному  літературному конкурсі "Відлуння  заповітів  земляків", присвяченому  110-річчю  видатного  земляка Івана  Багряного ( номінація  дослідницька робота) 2016 рік
-7 місце  у  всеукраїнській предметній  олімпіаді  Олімпус  ОСІННЯ  СЕСІЯ  з  української  мови ( 2017 рік)
І місце  в районному етапі конкурсу – захисту науко­вих робіт МАН, секція «українська література» (2017 рік)
- переможець ІІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади "На урок" з української мови та літератури на всеукраїнському рівні. Нагороджена дипломом ІІІ ступеня всеукраїнського рівня(2018 рік)

Бершак Єлизавета Олегівна

- І місце в районному етапі ІV Всеукраїнського конкурсу есе "Я - європеєць" (2016 рік);
- ІІІ місце в обласному (відбірковому) етапі ІV Всеукраїнського конкурсу есе "Я - європеєць"(2016 рік)
-7 місце  у  всеукраїнській предметній  олімпіаді  Олімпус  ОСІННЯ  СЕСІЯ  з  української  мови (2017  рік)
- учасник районного етапу Всеукраїнського конкурсу есе "Я - європеєць" (2017 рік);

Олешко  Каріна Вікторівна
-- І місце в районному етапі олімпіади з правознавства (2016 рік)

Кривіцький Олександр Олександрович
- ІІІ місце в районному етапі олімпіади з правознавства (2018 рік)

Кишка Ангеліна Станіславівна

- І місце в районному етапі олімпіади з правознавства (2018 рік)

  
Використання сучасних освітніх технологій  
Діяльність в парах, в малих групах дає зрозуміти, що для досягнення мети потрібна скоординована робота всіх. Застосовую технології колективно-групового навчання: обговорення в загальному колі, мікрофон, мозковий штурм, незакінчене речення, навчаючись – учусь та ін., бо це дає змогу швидко опитати дітей, дізнатися хто помиляється тощо.
У процесі роботи над впровадженням проектної діяльності у мене поступово склалася певна структура діяльності:
-      виявлення готовності до пошукової діяльності (характеризується вмінням учнів розв’язати конкретну розумову чи практичну задачу, виконати завдання на окремих етапах її розв’язування);
-      формування мотивації (пробудити і закріпити в дітей позитивні емоції в процесі колективної навчальної діяльності, викликати інтерес, допитливість, бажання до самостійного розмірковування і як наслідок – прагнення до пошукової діяльності);
-      розвиток пізнавальних потреб, наполегливості у виконанні самостійних робіт;
-      розвиток здібностей дитини, залучення її до проектної, творчої діяльності.
 Діти бачать результат своєї роботи, встановлюється зв’язок із життєвим досвідом, розвивається вміння ставити мету й здійснювати саморегуляцію діяльності, створюються умови, за яких учні самостійно отримують необхідні знання з різних джерел, вчаться користуватися здобутими знаннями для розв’язання пізнавальних і практичних завдань, дістають комунікативні вміння. Всі ці знання та вміння необхідні учням для швидкої та безболісної адаптації в  житті.
Надзвичайно важливо доповнювати метод проектів іншими технологіями, зокрема технологією кооперованого навчання. Ця технологія полягає у співробітництві у малих групах і належить до технологій гуманістичного напрямку. Головна ідея - створити умови для активної спільної діяльності у різних навчальних ситуаціях і роботи в команді. До навичок співробітництва належать розуміння мети організації, культура групи та успішна робота в ній, планування й прийняття рішення разом із іншими членами команди, повага думок інших членів групи, уміння здійснювати лідерство тощо. Метод "навчання в команді" особливу увагу приділяє груповим цілям, успіху групи, який може бути досягнутий лише в результаті самостійної роботи кожного члена команди у постійній взаємодії з іншими під час роботи над темою. Задача полягає в тому, щоби кожен учасник команди оволодів необхідними знаннями, сформував потрібні навички, а вся група знала, чого досяг кожний. Різновидністю групової є командно-ігрова діяльність.

           Ефективність навчання в малих групах залежить від того, наскільки кожний усвідомить важливість роботи разом та взаємодії через взаємодопомогу. Це може бути досягнуто шляхом впровадження п'яти базових елементів у досвід малих груп: позитивна взаємозалежність; особиста відповідальність; взаємодія "обличчям до обличчя"; груповий процес; соціальні навички. Ці елементи стають інструментом для вирішення проблем, пов'язаних з роботою груп. Якщо коопероване навчання здійснюється ефективно, слід очікувати: підвищення самооцінки; збільшення досягнень, соціальної підтримки; закріплення навичок взаємодії; розвитку внутрішньої мотивації; зростання активності; кращого ставлення до вчителів, навчального закладу; позитивного психологічного контролю з боку колективу та самоконтролю. Практично, це навчання в процесі спілкування учня із своїми ровесниками, учня з учителем, в результаті якого виникає необхідний контакт, а також соціальне спілкування, оскільки у ході його учні виконують найрізноманітніші ролі - лідера, організатора, експерта, дослідника.
 Метод проектів - педагогічна технологія, зорієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування і набуття нових (часто шляхом самоосвіти). Активне включення учнів у зміст тих або інших проектів дає можливість засвоїти нові способи людської діяльності в соціокультурному середовищі. Дослідницький проект за змістом може бути: монопредметним (виконується на матеріалі одного предмета; міжпредметним (інтегрується суміжна тематика декількох предметів, наприклад природознавство, іноземна мова, українська мова); підсумковим, коли за результатами його виконання оцінюється засвоєння учнями певного навчального матеріалу; поточним, коли на самоосвіту і практичну діяльність виноситься із навчального курсу лише частина змісту навчання.

        Найскладнішим для впровадження у навчальний процес дослідницьких проектів є організація цієї діяльності, а особливо підготовчий етап. При плануванні на навчальний рік виділяю провідну тему чи декілька тем, які будуть винесені на проектування. Далі формулюю відповідну кількість як індивідуальних, так і групових тем, робота над якими потребує засвоєння учнями необхідних знань і формування необхідного досвіду. Але маю на увазі, що проект учня може перетворитися в реферат, а реферат просто "витягується" із Інтернету. Чіткість організації проектування визначаю конкретністю постановки мети, визначенням запланованих результатів, виясненням вихідних даних. Дуже ефективним є використання невеликих методичних рекомендацій чи інструкцій, де вказую необхідну і допоміжну література для самоосвіти, вимоги до якості проекту, форми і методи кількісної оцінки результатів. Організовую роботу таким чином, щоб учні навчалися: визначати основні і поточні (проміжні) мету і завдання; шукати шляхи їх вирішення, обираючи оптимальні; здійснювати і аргументувати вибір; передбачати наслідки вибору; діяти самостійно (без підказки); порівнювати отриманий результат з тим, що потребується; об'єктивно оцінювати процес (саму діяльність) і результат проектування.

Немає коментарів:

Дописати коментар